Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü 5 aylık faaliyet raporunu paylaştı
Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, 2026 yılının ilk 5 ayına ilişkin faaliyet raporunu kamuoyu ile paylaştı.
Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, 2026 yılının ilk 5 ayına ilişkin faaliyet raporunu kamuoyu ile paylaştı.
Düzce Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, 2026 yılının ilk 5 ayına ilişkin faaliyet raporunu kamuoyu ile paylaştı.
Müdürlük, park ve yeşil alanlarda yürüttüğü çalışmalarla hem kentin estetik görünümüne katkı sağladı hem de vatandaşların sosyal alanları daha güvenli ve konforlu kullanmasını hedefledi.
Yılın ilk beş ayında toplam 121 ağaç dikimi ve 5 bin 240 çalı dikimi gerçekleştirilirken, yeşil alanlarda düzenli bakım çalışmaları da aralıksız sürdürüldü. Ekipler, risk oluşturan ve kuruyan ağaçları tespit ederek gerekli müdahaleleri yaptı.
Müdürlük tarafından yapılan açıklamaya göre; 7 bin 453 ağaçta budama, 20 bin 852 metrekare çalı budaması ve 24 bin 522 adet gül budaması gerçekleştirildi. Ayrıca 63 bin 350 metrekare yabani ot temizliği, binlerce ağaç ve bitki için dip çapa ve sürgün temizliği çalışmaları yapıldı.
Park ve yeşil alanların bakımının yanı sıra yeni alanların oluşturulmasına yönelik çalışmalar da hız kesmedi. Bu kapsamda 380 metre beton bordür döşemesi, 550 metrekare taş döşemesi, binlerce metrekare toprak tesviyesi ve dolgu işlemi gerçekleştirildi.
Çocuk oyun grupları ve fitness alanlarında da bakım ve yenileme çalışmaları yapıldı. İlk 5 ayda 8 yeni oyun grubu kurulurken, 63 oyun grubunda tamirat gerçekleştirildi. Ayrıca 3 fitness aleti montajı yapılırken, 27 fitness ekipmanı da onarıldı.
Parklarda bulunan bank ve çöp kovalarının bakımına da ağırlık verildi. Bu kapsamda 55 bank ve 62 çöp kovası montajı yapılırken, çok sayıda ekipmanda tamirat gerçekleştirildi.
© Copyright 2026 bartinhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.