Batman’da Trafik Komuta ve Kontrol Merkezi hizmete açıldı

Batman Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Trafik Komuta ve Kontrol Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa Batman Valisi Ekrem Canalp, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının temsilcileri katıldı.

Batman’da Trafik Komuta ve Kontrol Merkezi hizmete açıldı