İzmir'de öğrencilere karne etkinliği düzenlendi
İzmir Büyükşehir Belediyesi, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Kiraz'da yaklaşık 350 öğrencinin katılımıyla karne şenliği düzenledi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi, eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Kiraz'da yaklaşık 350 öğrencinin katılımıyla karne şenliği düzenledi.
İzmir Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Kiraz ve Aliağa ilçelerinde öğrenciler için çeşitli etkinlikler düzenledi.
Kiraz ilçesindeki Örencik Zeybekler İlk ve Ortaokulu'nda gerçekleştirilen karne şenliğinde yaklaşık 350 öğrenci, sanat, müzik ve eğlence içerikli etkinliklerle yaz tatiline başladı. Etkinlik kapsamında jonglör, sihirbaz, pandomim ve baloncuk gösterileri ile mini disko ve konser programları düzenlenirken, öğrencilere pamuk şeker, patlamış mısır, limonata ve çeşitli içecekler ikram edildi.

Örencik Zeybekler İlk ve Ortaokulu Müdürü Eda Metin Yücel, etkinliğin öğrenciler için unutulmaz bir karne günü yaşattığını belirterek, belediyenin eğitime yönelik desteklerinin önemine dikkat çekti.
Öte yandan İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Eğitim Destekleri Şube Müdürlüğü, Okul Aile Birliklerine Destek Projesi kapsamında Aliağa'daki Helvacı İlkokulu'nda eğitim gören 344 öğrenciye yaş gruplarına uygun kitaplar hediye etti.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 bartinhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.